Hírek

Elérhetőségek

Nyomtatványok-Vállalkozás, kereskedelem

Az Eüsz tv. 9.§ (1) bek. a) és b) pontja alapján 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, valamint az ügyfél jogi képviselője.

Elektronikus ügyintézés : https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

A Portálon elektronikusan indítható ügyek (publikált űrlapok):

ASP IPAR-KER szakrendszerhez kapcsolódó űrlapok listája

  • Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről

  • Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról

  • Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés

  • Szálláshely megszűnésének bejelentése

  • Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához

  • Működési engedély visszavonási kérelem

  • Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése

  • Ipari tevékenység folytatásához szükséges engedély iránti kérelem

  • Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése

  • Székhely, telephely, egyéb ipar- és kereskdelemi nyilvántartásban szereplő bejegyzés, valamint jármű tárolási hely igazolási kérelem

  • Vásár-, illetve piac üzemeltetési engedély iránti kérelem, bevásárlóközpont üzemeltetésére irányuló bejelentés

  • Rendezvénytartási engedély megadása iránti kérelem

  • Kérelem nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely hatósági nyilvántartásban szereplő adatairól szóló hatósági igazolvány kiállítására

Amennyiben az ügye elintézéséhez a Portál felületén nem talál elektronikus űrlapot, akkor az e-Papír szolgáltatás keretében nyújthatja be a kérelmét, beadványát. A szükséges űrlapokat, nyomtatványokat megtalálja honlapunkon az adott ügyek leírásánál.

A fent ismertetett módokon kívül egyéb elektronikus úton nincs lehetőség ügyintézésre!