Az Eüsz tv. 9.§ (1) bek. a) és b) pontja alapján 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, valamint az ügyfél jogi képviselője.
Elektronikus ügyintézés : https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
A Portálon elektronikusan indítható ügyek (publikált űrlapok):
ASP IPAR-KER szakrendszerhez kapcsolódó űrlapok listája
-
Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
-
Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
-
Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
-
Szálláshely megszűnésének bejelentése
-
Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
-
Működési engedély visszavonási kérelem
-
Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése
-
Ipari tevékenység folytatásához szükséges engedély iránti kérelem
-
Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése
-
Székhely, telephely, egyéb ipar- és kereskdelemi nyilvántartásban szereplő bejegyzés, valamint jármű tárolási hely igazolási kérelem
-
Vásár-, illetve piac üzemeltetési engedély iránti kérelem, bevásárlóközpont üzemeltetésére irányuló bejelentés
-
Rendezvénytartási engedély megadása iránti kérelem
-
Kérelem nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely hatósági nyilvántartásban szereplő adatairól szóló hatósági igazolvány kiállítására
Amennyiben az ügye elintézéséhez a Portál felületén nem talál elektronikus űrlapot, akkor az e-Papír szolgáltatás keretében nyújthatja be a kérelmét, beadványát. A szükséges űrlapokat, nyomtatványokat megtalálja honlapunkon az adott ügyek leírásánál.
A fent ismertetett módokon kívül egyéb elektronikus úton nincs lehetőség ügyintézésre!