A Hivatal feladatait az alábbi szervezeti tagozódásban látja el:
Nyíradonyi Polgármesteri Hivatal
1.) Szervezési Osztály
- Osztályvezető 1 fő
- képviselő-testület működését elősegítő referens 1 fő
- titkársági ügyintéző 2 fő
- személyügyi referens 1 fő
- működést támogató referens 1,5 fő (Mt. alapján foglalkoztatva) Itt van további egy fő 4 órában foglalkoztatva a megváltozott munkaképességű személyek után érvényesíthető adókedvezmény igénybevétele (rehabilitációs hozzájárulás) végett takarítóként dolgozik a PH-nál.
Koordinálása alá tartoznak az alábbi Nyíradony Város Önkormányzatával szerződésben vagy munkaviszonyban lévő foglalkoztatottak:
- belső ellenőr megbízásos jogviszonyban 1 fő
pályázat előkészítő és koordinációs referens 1 fő (Mt. alapján foglalkoztatva) A státuszok megemelése esetén a PH- történő foglalkoztatási is megoldható.
- közfoglalkoztatási programokat koordináló munkavezető 2 fő (Mt. alapján foglalkoztatva)
- települési főépítész megbízásos jogviszonyban 1 fő
- egészségügyi referens megbízásos jogviszonyban 1 fő
2.) Gazdálkodási Osztály
-
Osztályvezető 1 fő
-
pénzügyi-számviteli ügyintéző 6 fő
3.) Hatósági és Városüzemeltetési Osztály
-
Osztályvezető 1 fő
-
adóhatósági ügyintéző 2 fő
-
közfoglalkoztatás szervező (osztott munkakörben) vagyongazdálkodási ügyintéző 1 fő
-
településüzemeltetési ügyintéző 2 fő
4.) Szociális és Igazgatási Osztály
-
Osztályvezető 1 fő
-
szociális igazgatási ügyintéző 1 fő
-
anyakönyvvezető és hagyatéki leltár előadó 1 fő
-
iktatás, iratkezelés 2 fő ügykezelő
-
ügyfélszolgálat 1 fő ügykezelő