Hírek

Elérhetőségek

Szervezeti felépítés

A Hivatal feladatait az alábbi szervezeti tagozódásban látja el: 

Nyíradonyi Polgármesteri Hivatal 

1.) Szervezési Osztály

  • Osztályvezető 1 fő

  • képviselő-testület működését elősegítő referens 1 fő

  • titkársági ügyintéző 2 fő

  • személyügyi referens 1 fő 

  • működést támogató referens 1,5 fő (Mt. alapján foglalkoztatva) Itt van további egy fő 4 órában foglalkoztatva a megváltozott munkaképességű személyek után érvényesíthető adókedvezmény igénybevétele (rehabilitációs hozzájárulás) végett takarítóként dolgozik a PH-nál.

Koordinálása alá tartoznak az alábbi Nyíradony Város Önkormányzatával szerződésben vagy munkaviszonyban lévő foglalkoztatottak: 

 

  • belső ellenőr megbízásos jogviszonyban 1 fő 

pályázat előkészítő és koordinációs referens 1 fő (Mt. alapján foglalkoztatva) A státuszok megemelése esetén a PH- történő foglalkoztatási is megoldható. 

  • közfoglalkoztatási programokat koordináló munkavezető 2 fő (Mt. alapján foglalkoztatva) 

  • települési főépítész megbízásos jogviszonyban 1 fő

  • egészségügyi referens megbízásos jogviszonyban 1 fő

 

 

2.) Gazdálkodási Osztály 

  • Osztályvezető 1 fő

  • pénzügyi-számviteli ügyintéző 6 fő 

3.) Hatósági és Városüzemeltetési Osztály

  • Osztályvezető 1 fő

  • adóhatósági ügyintéző 2 fő

  • közfoglalkoztatás szervező (osztott munkakörben) vagyongazdálkodási ügyintéző 1 fő

  • településüzemeltetési ügyintéző 2 fő

 

4.) Szociális és Igazgatási Osztály

  • Osztályvezető 1 fő

  • szociális igazgatási ügyintéző 1 fő

  • anyakönyvvezető és hagyatéki leltár előadó 1 fő

  • iktatás, iratkezelés 2 fő ügykezelő

  • ügyfélszolgálat 1 fő ügykezelő 

Csatolmány(ok):